ONT


Fan va ont det gör i hjärtat, nej inte kärleks bekymmer utan det gör ONT på riktigt.
Så fort jag andas eller rör mig gör det ont =S
Om det inte blir bättre till imorgon så måste jag väl gå till de där äckel sjukhuset...BLÄÄÄ!!!
Och jag kan lova att om jag går dit hittar de inget fel på mig som vanligt, menar jag har ju kunnat ha skyhögfeber i 2-3 månader utan några andra symptom och det har sagt att jag är helt frisk =S

Och dessutom avskyr jag sjukhus!
1. Det tar så förbannat lång tid
2. Det kostar
3. Personalen brukar vara helt MONGO!
4. När jag var där sist tryckte dem in en spruta i mitt knä så min fobi för sprutor blev värre!
JAG AVSKYR DET STÄLLET!

Får se om det släpper eller om det ska fortsätta annars blir det sjukan inatt och då drar jag banne med mig Max till sjukan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0