Det är nice

Fick nyss reda på att max mamma ska förmodligen köpa gymkort till både mig och max =D
Det är bra nyheter. Jag har en känsla av att jag kommer bo på gymmet då det bara ligger 5 minuter ifrån oss =) Då blir det att träna 4 dagar i veckan och sen sola =) Sen är man nog redo för Stranden 2009 =P haha inte för jag inte är nöjd med min kropp. Jag är grymt nöjd med min kropp om man tänker på att jag aldrig tränar och jag proppar i mig massa onyttigheter varje dag =P Plus att jag jobbar ju på Mc Donalds =P

Så nu hoppas jag att hon betalar det så man kan sätta igång =) det kommer bli grymt kul =D

Jaja, ska börja röja upp här hemma nu, sorligt nog =P fast först ska jag nog gå till ica och handla något och mumsa på, som den gotte gris jag är =P


Du kan inte älska någon annan om du inte älskar dig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0