....

Jahapp, då har man jobbat stängning för 3e dagen på raken, usch vad trött jag är och jag ska stänga i 3 dagar till. =/ Det är ju lagom kul.
Imorgon är det somsagt match och jag ska gå i lobbyn hela dagen, ganska skönt faktiskt. Men jag fruktar lite inför efter ruschen. Folk kommer vara bråkiga och berusade så det sjunger om det. Hatar det. Men det ska nog gå bra, är ju poliser överallt, spec när det är derby.

Så snart ska jag krypa ner i sängen och gosa ner mig med min baby =)

I helgen var det som vanligt viper, vilket var helt ok ändå, fast lite trögt sådär. Men skönt att det bara är 2 kvällar kvar nu sen kan man vara hemma och mysa och ha filmkväll istället för att gå ut.
Har börjat känna att krogen har blivit uttjatat. Alla intriger, tårar och bråk som förekommer. Helg in och helg ut. Men det kanske blir bättre efter uppehållet, vem vet =P

Får se hur många krogrundor det blir i sommar, inte speciellt många skulle jag tro nu, nästan alla har tröttnat på att hänga ute. Istället blir det nog grill kvällar eller bara sitta och slappa vid en uteservering inne i stan =) mysigt värre =)

Här kommer lite bilder från helgens äventyr =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0