Fääärdig =P

Sådär, nu var man hemma igen efter en dag på stan =)

Först var vi ju som sagt barnvakt och det gick strålande bra. Vi åt på Donken, satt i Kungsträdgården och härjade inne på BR Leksaker.

Efter att ungarna hade åkt hem så ortsatte jag och Max att vara i stan, vi handlade lite =) det var mysigt att vi fick göra något kul ihop. Det var längesen =)

Max köpte parfym och modellbil. Så nu sitter han och pillar på det. Och jag, ja jag beskådar mina nya kläder =)
Längtar som bara den tills lönen kommer för då blir det att shoppa ännu mera =) hihi

SÅ nu ska man väl inte göra så mycket. Ska nog köra igång med maten och sedan blir det nog lite singstar med gubben min =)  Ska nog börja läsa igenom min handkedar bok också eftersom jag ska ha möte om det på söndag. Och planera upp hur vi ska gå till väga för min utbildning =) WIEE



Här är tröjorna jag köpte. Dem är så fina =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0