I väntan på maten

Nu har jag fixat och donat hela dagen. Känner mig helt slut i kroppen.

Det var ju inte lite tvätt man skulle göra. 5 fulla maskiner, bläää!. =P
Sen har jag städat lite mer, jag har verkligen fått städmani =P haha.

Så nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar så man kan äta någongång =) Sen vid halv åtta kommer resten av kompaniet =P Då blir det singtar mm. MYSIGT =)

Ikväll blir det viper som vanligt. Har egentligen ingen större lust för att gå ut. Men stannar jag hemma kommer jag att ångra mig =P Det kommer vara kul i 1 timme ungefär och sen pallar man inte vara hemma mera.

Undra vad man ska ha på sig ikväll, känns som man inte har något hemma, även om man har MASSOR. som även är nytvättat.

Ne nu ska jag börja göra iordning mig så jag blir klar någongång =) wieeee...

Bjuder på en bild också =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0