Onsdag - Babysitter

Japp, idag ska man vara barnvakt åt två stycken små charmtroll. =P
Jag och Max ska möta upp mammas sambo inne i stan och där ska vi vara i ungefär 2 timmar medans han är hos advokaten på möte.
SÅ nu är frågan vad vi ska hitta på, antingen blir det McDonalds eller så blir det att sätta sig i kungsträdgården med varsin glass. Men det känns som om att McDOnalds lockar mest med tanke på det ruttna vädret som är just nu, Det är kallt, mulet och grejs.

Så om 2 timmar ska vi möta upp dem, undra vad man ska ha på sig, pallar inte ha för mycket kläder eller för lite =P

Nåväl, igår jobbade jag 14.30-23.00 det var inte skönt.. för jag kom från jobbet vid 12!!! BLÄ säger jag bara.
Men men, det blev en lyckad stängning ändå efter mycket om och men.  =P

Hör av mig lite senare när jag är hemma igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0