Onsdag

Sitter här och har nästan städat klart...ska bara dammsuga och torka golven =) det kommer vara skönt när det här är färdigt :) kan inte bli bättre :)

Sen idag blir fönstrerna nog fixade också...max mamma ska komma hit och hjälpa till lite =)

Och ikväll blir det en mysig middag med hjärtat =) och en kväll för bara oss två =) kan inte bli bättre... Hihi.

Imorgon blir det jobb först 11-15 =) sen efter det är det bara att dra hem och börja fixa sig. För sen kommer partyfolket hit och förfestar innan vi drar till Viper för en sista kväll nu när studentskivorna börjar.
Om ni frågar mig så är studentskivor helt onödigt. Jag ser inget kul med det.
Jag gick inte ens på min egna skiva. Jag valde att hellre jobba och få in pengar.

Om man verkligen måste äta middag och festa tillsammans så kan man ju planera det själv. Ut och äta på resturang och sedan gå ut. Det låter mycket bättre. =)

Men men tiden kommer nog gå fort. Dessutom känns det skönt med en paus från krogen. Är så less på att det är samma sak varje helg. Men sitter man hemma så vill man ut ändå för att alla ens kompisar är där. Så då blir det ju att man drar med iaf.
Sen på fredag har vi typ 3 grejer att välja att göra.

1. Åka till Nicole och grilla - Vilket låter grymt mysigt =)
2. Avskedsfest för Penny - Helt ok men väljer nog hellre grillningen.
3. Inflyttningsfest hos Tobbe - Vore grymt kul faktiskt. Men vi får se.

Japp. Det var väl det jag hade att skriva här =P haha.

Nepp nu ska jag fortsätta att vara duktig =) wieehooo



På tal om studenten - Här är en bild när jag tog studenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0