Så var det måndag...

Japp, då var det måndag igen och jag är LEDIG för en gångs skull '=)
Vet att jag inte har bloggat på en vecka. Men jag har jobbat som ett djur. =P

Har jobbat 8 dagar i rad och inte haft någon stund alls vid datorn.
I helgen så har det varit helt ok, jag hoppade över alkoholen den här helgen också, och jag har kommit på det att jag ska fortsätta göra det. Dels för jag har lessnat på smaken av aalkoholen och dels för att slippa tröttheten dagen efter =P

I fredags så var det DÖTT på viper så vi drog redan vid två vilket var ganska skönt =)
Sen på lördagen jobbade jag till 14 och efter det var det bara hem och sätta igång med maten =)  Efter det kom Daisy, Petra och Hanna och hade lite singstar mm. Efter det blev det Viper och det var helt ok ändå. Blev mycket folk man kände vilket inte var helt fel =) hihi. =)

Och igår (söndag) jobbade jag 11-15. Och det var Match Dag. Först suckade jag bara åt att få jobba men sen när det började komma gäster så kom adrenalinet och jag blev genast på bättre humör. Sprang som en idiot =P haha. Som tur behövde jag inte stå i kassan hela tiden utan fick backa upp andra, fylla upp och fixa läsken =) trevligt värre. =)

Efter det kom Max och Danne och hämtade mig och vi åkte och såg den nya fast and furious filmen. Den var grymt bra!!!! Bästa filmen hittills. =)

Sen var det bara hem och slappa, köpte pizza och bara myste i soffan med älsklingen =)

Och snart ska vi röra oss mot Märsta och hämta upp Max syster och vovvarna. Sedan bär det av till skogen där vi ska ägna några timmar åt att njuta av det fina vädret. Mysigt värre =)

Återkommer senare =)

Lite bilder från helgen
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0