Sådär ja

Som ni nog har märkt har jag inte varit en höjdare på att blogga den senaste veckan.
Men det har varit allt för mycket att göra och inte göra. Har knappt haft någon tid till att sitta vid datorn.

Men men, idag ska jag bara ta det lugnt faktiskt, orkar inte dra ut på något stort äventyr. Även om vädret är underbart som vanligt.
Max hälper sin mor med bilen så får se om han dyker upp snart. Och petra åkte för typ 1½ timme sen. Efter att ha varit här nästan en vecka. Men jag klagar inte, det har varit mysigt. =)

just nu sitter jag och funderar  på mitt liv i största allmänhet. Vad jag vill förbättra och vad som redan är bra.
Men det känns som jag har satt upp mål omedvetet , vissa blir gjorda, vissa blir det inte. Men jag är glad vad som har hänt den senaste veckan. Avslöjar påfredag vad det är så jag vet många som vill veta vad jag och max har gjort och inte gjort =P kuligt värre =P

funderar även på vad sjutton man ska göra på valborg. eller ja snarare de 4 dagarna efter valborg för då är jag ledig =) har bara lust att åka ner och hälsa på mamma =)
Så skönt att åka ner dit, allt bara försvinner och man kan andas ut. Där kommer jag tillbringa stor del av sommaren iaf. Med pool, grillning och umgås med mamma och bror min =) Saknar båda så grymt mycket och brorsan har man ju inte sett sen studenten om jag inte minns helt fel. Men det är ju inte lätt när han bor 60 mil ifrån mig. =/
Knappt så man träffar mamma som bor i strängnäs.

Nä nu ska jag kolla vad Max gör så han kan komma hem och fixa lite mat till mig =)


Bild från i helgen, lockade håret och satte på mig min nya fina klänning. Såg ut som en docka den kvällen.Riktigt revligt =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0