Sammanfattning

Ja, då har man varit dålig på att uppdatera igen... Tyvärr. Har hänt en massa den senaste veckan =)

Vi kan börja med i Fredags =)
Jobbade först till 2 och sedan åkte jag och Max in till stan och handlade en väska till mig, efter det blev det Ikea och köpte lite nödvändiga saker. =)
Det bestämdes även att jag och Natalie skulle gå och spela biljard, och Petra hängde också på =) det var mysigt =)
Efter det blev det viper, och där slutade det med att man kanske drack 1 eller 2 cider för mycket..

Lördagen:
Vaknade upp vid halv elva av att Max väckte både mig och Petra. Eftersom vi skulle hjälpa hans mamma och flytta. Petra följde med och hjälpte till. Det tog 8 jävla timmar och flytta alla grejer. Efter det var det bara att åka hem och byta om.
Och jag bestämde mig för att köra en vit helg, känner att jag behöver det, min kropp behöver det.
Drack inte en droppe alkohol på hela kvällen. Jag kände mig grymt stolt över mig själv. Från att ha gått till att supa varje helg till att stå emot det, det gillar jag =P haha

Söndag:
När jag vaknade ville jag bara dra täcket över huvudet och somna om, men nej det gick ju inte eftersom man skulle till jobbet. Tyvärr. Jobbade stängning och jag kan garantera att det inte var den roligaste stängningen jag har varit med om. Det var rusch från tjugo över 4 till 22 då vi stängde. Då hade vi inte ens hunnit förstänga något. Och det är illla. Trodde aldrig att vi skulle komma därifrån. Men det gjorde vi. Vid kvart i tolv var vi klara. Vilket var grymt bra ändå =)

Måndag:
Jobbade som vanligt. Började 8 på morgonen och slutade 2 som tur var. Sen var det bara hem och lata sig =P hhaha Plus att jag blev utnämd till Månadens Medarbetare på jobbet =) Vilket var kul eftersom det är 2:a gången =)
Fick en fin liten pin där det står att jag är Månadens Medarbetare. Ett Diplom och 400 kr på Åhlens. Vad man nu kan köpa där =P haha.

Tisdag: Jobbade öppning och slutade 15.00. Då var det bara att åka hem och börja röja upp här hemma. Och det var inte OKEJ.
Men Petra och Carro tittade förbi också eftersom Petra var tvungen att ha en laddare till sin telefon som hon har fått låna av oss =)

Onsdag:
Började 7 på morgonen. Men dagen började bra. Max väckte mig vid 5 och hade fixat frukost åt oss båda. Varm choklad.. Mmm gott =)
Han kan när han vill den gossen =)
Så nu sitter jag här och funderar på om man ska palla sig upp till ica och köpa kyckling så man kan göra den gudomligt goda kycklinggrytan =)


Här kommer lite bilder från helgen som varit =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0