Städ nojja

Klockan är 4 och jag har ännu inte gått och lagt mig, är inte ens trött.
Har verkligen
RENSAT i lägenheten och jag överdriver nog inte när jag säger att jag har kastat 1½ stor sop påse!!!!

Tänk hur mycket krimskrams man har som man inte vill ha egentligen. Nu har jag bara bokhyllan kvar sen är jag fäääärdig och kan gå och lägga mig =) Älsklingen sover redan, han är så gullig så =P haha

Jobbar 16-19 imorgon och då är det match rush. Fy vad jag längtar. Bara känna adrenalinet pumpa på och glida omkring i kassalinjen.Som ni alla vet som glider nästan alla anställda på mc donalds på golvet, spec i kassan. Det är grymt kul, går lite fortare =P haha

Japp sen efter det så ska jag ha möte, ska lägga upp min plan inför min handledarutbildning. Ops har inte ens läst igenom boken =P haha men det ska nog gå bra.
Inom 1½ månad är jag handledare förmodligen, visst blir bara 2 kr mer i lön men vaddå en timlön på 98 kr, på DONKEN är inte fy skam ändå. Med tanke på att man faktiskt inte är så stressad som alla trot =)

Ne nu ska jag fortsätta så man kan krypa ner i sängen =), fan måste ju duscha egentligen men det får bli imorgon, eller ja senare idag....

Tjingeling =)



Hittade den här söta bilden på Alex vovve och lilla Itchy =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0