En tråkig lista om mig =P

Lovar du att vara ärlig?  Absolut

Du heter: Sofia

Smeknamn: Fia, fialutt, dockan (mamma)

Låt som när du är ledsen sörjer till? Kiss from a rose - Seal

Beroende av: Mitt hem, mina vänner, pojkvännen och MAMMA

Vad behöver du mest just nu: En god natts sömn

Vad tror folk om dig? Inte riktigt säker. Men förhoppningsvis att jag alltid är på bra humör och har lätt för att roa mig själv

Stämmer det? Ja absolut.

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon

Vad säger du för att imponera på någon? Jag säger inget speciellt om jag ska vara ärlig

Hur imponerar man på dig?  Bra fråga, Genom att visa respekt mot andra, vara ärlig.

Brukar du skratta för dig själv?  Haha, ja dagligen

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Leverans rapport: Ämmi"

Var bor du? Sollentuna med pojken och kissekatten

Trivs du där: Ja, ibland iaf. Hyran klagar jag inte på iaf

Äger du några converse: Nej, det är inte riktigt min stil

Sprit, cider, vin eller öl: Cider helst och en öl kan väl slinka ner ibland

Vad har du för mobil: Samsung någonting =P

Nästa mål i ditt liv: Utbilda mig klart till handledare på jobbet, skaffa en ny lifsstil

Hur svarar du i mobilen: "Aaa det är Fia"

Vem ringde du senast? Älsklingen min

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi pratade om Viper, jobbet och lite sånt =)

Antal timmar sömn inatt: 6

Sov du ensam: Nej ..

Brukar du komma i tid: Alltid, är nästan alltid förtidig

När mår du bra: När allt flyter på som det ska

När blev du fotad senast: I lördags

Hur känner du dig nu: Lite seg i kroppen men rätt pigg ändå..

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt och grönt

Vad tycker du om fötter: Avskyr, har en fobi för fötter

Vad saknar du: Mamma, bror

Favorit dryck på morgonen: Cola, ja jag är onyttig =P

När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 2 på natten

Är du blyg? Ja, när jag möter nya personer.

Sysslar du med någon idrott: Har inte tid för det

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, undermedvetet tror jag =P

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Vet faktiskt inte =S

Är du nöjd med ditt liv: Ja, oftast iaf =)

Vad är det värsta du vet? Folk som inte kan stå upp för det dem har sagt

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? En tusenlapp om inte mer

Vad längtar du till? Sommaren!!!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag verkligen

Vad är det finaste du fått? Kärlek

Om fem månader: Vill jag ha nått mina mål och hittat nya utmaningar

Om ett år?: Har jag ingen aning om. Hittat en ny lägenhet

Du samlar på: Ingenting, har aldrig gillat att spara saker

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta:  Ja det är det.

När grät du senast: Kommer inte ihåg

Bär du glasögon eller linser: Ja, både och

Har du piercing: Ja, tungan och 7 hål i öronen. Fler ska det bli

Vill du gifta dig: Nej, och om det skulle bli så så ska det inte vara något stort

Vill du ha barn: Nej, inte just nu

Är du bra på att laga mat: Jag kan när jag vill =P

Är du flygrädd: Nej, I love too fly high

Hur vig är du: Jadu, det är en tolknings fråga =P

Vilken är din favoritglass: Blåbär och choklad glass =P

Tror du på ett liv efter döden: Nepp det gör jag inte

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej och tur är det =)

Vilken ögonfärg har du: Gröna,blåa, gula

Röker du: ja det gör jag, men funderar på att trappa ner

Hur ofta tränar/motionerar du: Aldrig =P eller ja, jag dansar på helgerna och springer runt som en dåre på jobbet =P

Vad är det viktigaste i livet?: Att få känna att man lever i nuet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0