Förbannade snö

Ja som alla har märkt har det bara vräkt ner snö idag och det är inte ok!

Inte nog med att det är kallt utan det är halt också. Nej detta får inte ske. Visst jätte mysigt när man är inne men inte ute. Usch nej. Men snön kommer säkert försvinna innan julafton =P haha det gör den ju typ alltid ändå =P

Idag har jag jobbat 11-20 och det var KAOS. Först kommer inte en in. Så vi är en man kort. Sen när dem ska ta upp varorna så fastnar vår ena person i hissen i kanske 50 min!!! det är inte ok alls.
Stackarn. Jag skulle ju fått panik och knappt kunnat fortsätta jobba.
Sen blev det världens köer. Raster blev försenade. Ja ni vet. Eller något =D

Visst har jag ett fint schema denna månad? Jobbar 160 timmar :o
Det är massa över tid =D Men jag klagar inte, verkligen inte =) MONEY MONEY


Nåja våra solkort från solexpress har äntligen kommit =D
Så får försöka klämma in några soltimmar =P haha
Kommer ju bli värsta solarietorsken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0