Nu har mina skor kommit =D

Klickade ju hem 3 par skor i förrgår från skopunkten =D

Och jag är super nöjd. 3 par skor för 500 kr =D me like



MINA MINA MINA =D=D=D

Nåja jobbade 11-20 idag och det var den värsta dagen någonsin.
Mår inte bra psykiskt just nu. (intresse klubben antecknar).
Vad det är som bekymmrar mig talar jag inte om. Finns 2 personer som vet vad det är. Och så ska det förbli.

Nåja I helgen var jag ju ute med Therese och Malin. Tycker det var underbart kul att gå ut med dem två. Dem började med att vi satte oss på Olearis (stavningen suger) =D efter det drog vi till viper. Där Atte och CO var.
Var kul att bara vara och ha kul =) Längesen jag hade såhär kul =)


Ja, vi var ju inte super fixade. Alla tre hade jobbat 8-9 timmar och vi kom från jobbet... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0