Bad update

Förlåt för den usla uppdateringen. Men har inte haft orken eller tiden till att blogga.

Har jobbat, varit med vännerna och sovit. Det är det jag har gjort =P

I fredags var vi då på 350. Där bland annat, Daisy, Hanna, Max, Atte, Nea m fl var. Det var en riktigt trevlig kväll =)
Daisy sov över också eftersom att hon inte skulle behöva åka hem själv.

Dagen efter mådde jag verkligen pyton. urk för att vara gravid när illamåendet kommer.  Hur som helst så pallade jag mig upp och följde med Daisy, hanna och max in till stan. Dem skulle hitta kläder till monday bar och dem hittade en hel del tyckte jag =P

Sen på kvällen var vi på Paddys, Jag, Max, Hanna, Daisy och Oscar. Det var trevligt men jag mådde ju inte alls bra egentligen. Ville hem och sova och försöka bli av med illamåendet.

Här är lite bilder från helgen =)

360:



Paddys:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0