Första dagen efter semestern

Nu var dagens första jobbdag avklarad. Och den var ganska kul.
Tror några hade saknat mig för man fick världens leende när man kom in genom dörrarna, då känns det bra att komma tillbaka =)
Och man fick höra att stägningarna hade varit katastrof (ja jag vet jag är bäst på att stänga =) ), så där hade man nog varit ganska saknad.

Efter att jag hade slutat åkte jag hem och Max och jag lagade mat och myste. Men sen var det bara och sätta sig i bilen och åka ut mot Värmdö.
Efter det funderade vi på vad vi skulle hitta på och då kom jag ju på att Ämmii jobbade så vi åkte ut till hennes jobb och trackade henne =)
Trodde inte en människa kunde tappa hakan så mycket som hon gjorde =P

Sen efter att vi hade skjutsat hem henne åkte vi in till sveavägen där vi satte och åt. Pratade även lite med Jossan som jobbade.

Nu är vi hemma och jag har mega ont i magen och mår illa. För mycket donken mat på en dag kanske?

Såhär ser min vecka ut:
Onsdag: jobba 15-23
Torsdag: Träffa Ämmii inne i stan och fika.
Fredag: Jobba 15-23
Lördag: Jobba 16-23 och efter det åka och fira Nea =)
Söndag: Jobba 16-23

Kul vecka. Har 13 stängningar denna månad. KUL säger jag bara... Men det blir mycket pengar ska ni se =) mys mys...

Ne nu ska jag bädda ner mig i sängen och mysa med skrutte plutten =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0