Gårdagen

Igår jobbade jag stägning vilket inte var ok eftersom jag ville iväg till Hagsätra för att fira Nea =P

Men men vid halv tolv plockade max upp mig och vi plockade även upp alex och jennie.
Efter det blev det party party =)
När vi väl kom fram hälsade man på alla och grattade Nea =)
Men fick även gratta henne och Atte eftersom dem förlovade sig igår =) så gulligt =) finns en film på det =)

Kvällen rullade på till det började med små tjafs och till slut kom polisen eftersom grannarna hade klagat på musiken. Även om dem hade satt upp en lapp.
Men efter det började alla röra på sig.
Det var en underbar kväll ändå även om det gick upp och ner.
Men jag är glad för Neas och Attes skull. Dem är så gudomligt fina tillsammans =)


Är dem inte för fina =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0