God morgon lovers

Eller snarare god middag.
Vaknade av att Max ruskade på mig och stoppade om mig för jag var kall. Men efter ett tag steg jag upp ändå (intressant va?)

Idag jobbar jag 16-23 och jag är inte alls peppad på det. Mår så illa och jag har ont i magen. Kanske beror det på att jag ska åka till sjukhuset den 4e. Som tur är följer mamma med och det känns så tryggt att hon följer med.
Hon förstår nog lite mer än vad Max gör när det kommer till denna sak.
Max har varit helt underbar och ställt upp dem här dagarna och han förstår mitt beslut. Men han vill ju samtiigt ha barnet.
Men jag har lovat honom att om han skaffar jobb snart så kan vi försöka få barn sen.

Jag trodde aldrig att jag ville ha barn så mycket men nu när man har det lilla livet inne i sig så känner jag längtan.

Men jag vill inte att barnet ska växa upp utan en stadig ekonomi.

Nåja, iaf. Imorgon kommer lönen och den är NICE!!!
På tisdag ska jag till frisören och fixa mitt förbannade hår som är så fult just nu.
Ska göra det blondt och klippa igenom hela håret för det är verkligen slitet! Kan ju beror på att jag inte har varit hos en frisör på minst 6 månader och det är inte ok!!!

Nu ska jag börjar göra mig iordning inför jobbet =)


Ja, ni ser. Det ser inte bra ut...



Kommentarer
Postat av: petra

Hej gumman . Vet inte vad som har hänt mellan oss .. men det är inte som det varit tidigare och jag saknar verkligen våra stunder. Och saknar verkligen dig. vill bara säga de. <3

2009-07-24 @ 18:04:36
URL: http://partypiiinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0