God morgon sunshine

Eller ja inte en enda solstråle tittar fram bakom alla moln. Fast det är ganska skönt ändå. Slipper det bli så varmt i lägenheten =)

Vaknade nyss... Är fortfarande trött men orkar inte försöka somna om eftersom jag ändå ska upp om en halvtimme.

Vad h'nder idag?
Jo, jobbar 14-18, riktigt skön tid. Har jag tur kanske jag får gå tidigare=D och sen är jag ledig imorgon och det är ju party partty.

Och idag/natt kommer max hem igen... Usch vad jag saknar min älskling.



Sen imrogon blir det först att träffa Petra inne i stan och prata igenom lite grejer, men det ska nog gå bra ska ni se. =)
Och jag antar att max ska jobba i sigtuna så dit förljer jag nog med sen =) mys mys...

nice nice, nu ska jag börja fixa mig =) det blir kanon =)

Skriver en rad eller 2 sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0