Godmorgon

Eller ja, god middag...
Vaknade för ett tag sen, usch är trött fortfarande, inte kul någonstans faktiskt...
Har till och med legat på golvet eftersom det har varit så jäkla varmt. Och inte blev det bättre av att man först låg brevid ett element till pojkvän...

Nu sitter jag här ute på balkongen och ska börja laga pannkakor =D mysigt gott

Sitter även och hoppas att jag får en lägenhet jag har sökt, jag behöver den*!! Max och jag behöver den!!!
Det är en 1a men den är dubbelt så stor som vi har nu och den har kök!!
Mycket viktigt det där =P haha
Men jag ligger ganska bra på den lägenheten så jag hoppas att ingen jävel tar den där lägenheten nu! 

Annars blir jag ledsen i ögat faktiskt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0