hallå

SItter hemma nu och gäspar som en älg...

Har varit så trött dem här dagarna jävla graviditet...
Funderar på att gå och lägga mig nu men det känns så tidigt. Klockan är ju bara 8 så det är inte direkt ok att gå och lägga sig nu =P

Färgade håret igår också och jag tror jag har hittat min nyans, nu ska jag bara tvätta håret med silverschampoo några gånger sen blir det perfekt. Tror jag ska lägga i några slingor också =P


så ser du ut nu, lite ljusare kanske. Det är perfekt =D


Och på måndag kväll kommer mamma hit också =D hon ska följa med mig till Danderyd på tisdag morgon då jag ska på undersökningen. Känns tryggt att hon följer med och att  hon kommer stötta mig så mycket hon bara kan =)

Mamma du är bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0