Hemma igen

Nu är jag hemma igen.
Det gick väl ok på MVC och jag har nu bestämt mig vad jag ska göra.
Den 4e augusti ska jag till Danderyd och göra en undersökning sen ska jag få en ny tid till själva aborten.

Jag känner att jag inte har den ekonomin att ta hand om ett barn.
Jag vill ha större llägenhet och bättre jobb först. Annars kommer det inte att gå.

Nåja ska iväg till jobbet snart. Slutar 23 ikväll. Det blir ju spännande... Hmm not =P haha

Träffade Alex och Jenny också. Är glad för deras skull att dem ska få en liten bebis =) Dem köpte babykläder idag och oj vad avundsjuk man blev. Men jag kan inte behålla barnet för att den är gullig. Det går inte.

Men jag har bestämt mig att nästa gång jag blir gravid så behåller jag barnet. SÅ är det bara =)

Kommentarer
Postat av: Nusse

Standing by your side, day and night!

2009-07-22 @ 11:15:27
Postat av: petra

im here fore you , miss you!<3

2009-07-22 @ 13:14:14
URL: http://partypiiinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0