ja jag har tråkigt

Sitter och gör absolut ingenting. Kul liv *not*

Jag vill shoppa - men det går inte
Jag vill gå ut och äta - men det går inte.
Jag vill bada - men det orkar jag inte

Fan va lat jag är =P

Ska be svärmor att fixa mina fötter snart så dem blir lena och mjuka '=D
Kan vara bra nu när jag börjar jobba igen och ha bra fötter eftersom skorna är katastrof =P

Vad har jag gjort idag då?
Stekt 30 pannkakor som vi skulle ha till lunch. Suttit framför den här dumburken =P

Vad händer imorgon då?
Jo det blir att snälla svärmor kommer över till oss och hjälper mig att storstäda hemma. Orkar inte göra det själv så hon har erbjudit sig att hjälpa mig.
Himla snällt faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0