jag blir TOKIG

Sitter och försöker ta reda på hur mycket jag skulle få om jag behåller barnet.
Pengar alltså, jag menar jag är fast anställd men bara på 120 timmar i månaden och har jag räknat rätt får jag bara 5000 i mammapenning. Och sen barnbidrag när barnet har kommit.

Men jag kan inte försörja mig, Max och barnet på det.
Hur ska vi kunna överleva?

För att om vi får barn  måste vi bo större och lån har jag ju inte råd med. Det går ju inte.
Och Max har inget jobb och hur ska det gå?
Visst han har viper jobbet men jag vill inte att han springer runt på viper medans jag ska gå hemma hög gravid och sedan efter det vara hemma själv med ungen.

Åhhh vad jag inte orkar detta mer.
Plus att vår restaurang ska stängas och vi ska bli förflyttade. Hur ska jag orka?
Jag vet inte. Är super känslig just nu.
Mitt humör är värre än vanligt och minsta lilla fel och jag exploderar. USCH

Jag hoppas jag blir klokare imorgon när vi är på mödravårdscentralen. Dem kanske kan hjälpa en mer. Dem kan ju det där.

Och egentligen skulle jag börjat jobba 14 imorgon men dem fixade så jag börjar kvart i sex på kvällen istället. Och det kan behövas.

Jag blir som ett vrak känns det som.

JAG ÄR ETT FRÅGETECKEN!!!
Och tjock har jag börjat bli...ojoj... Vad är det här :p inte ok =P hahhaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0