muwsigt

Sitter på balkongen och nördar mig med datorn, dricker öl och röker som en skorsten känns det som =P
Men det är rätt mysigt eftersom det är svalt ute för en gångs skull =P

Max är inne i stan eller vad han nu gör =P jaja

Idag har vi bara ta det lugnt, har fått mina fötter fixade nu så jag kan gå ordentligt... =D Sen nu latar jag mig bara, men vad ska man göra... Bara två dagar kvar på semestern =P  bäst att njuta extra mycket..

Just det mina förhoppningar börja växa inför lägenheten. Har jag tur så får vi den. Igen har direkt höga köpoäng så det kan inte bli bättre... VILL HA!!! VILL HA!!
För om jag får den blir det en tripp till IKEA!!! Någon som vill följa med? =P

Då blir det att inhandla matbord, stolar och lite smått och gott =P


HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!!


Kommentarer
Postat av: petra

heej , hoppas verkligen att ni får den ... det är ni värda .. du vet att jag alltid vill följa med om ni vill ha hjälp , saknade dig i västerås ! <3

2009-07-05 @ 12:52:49
URL: http://partypiiinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0