Nu är vi på väg

Nu är vi på väg mot Haparandra, ja ni läste rätt =P haha

Vi ska köra Max far upp eftersom han inte orkar köra själv =P

Så nu ska vi sitta i bilen i 100 mil. Kul kul =P haha
Det blir kul att vi kommer behöva stanna hela tiden eftersom jag måste på toa 1 gång i timmen och äta hela tiden.
Inte lätt att vara gravid vet ni =P haha

På tisdag ska vi till Mödravårdcentralen som sagt och då ska jag väl ha bestämt mig vad jag vill göra. Men det känns som om jag har många omkring mig som ställer upp.

och min mage har faktiskt växt!!! Fast jag bara är i kanske 6-7 veckan.
Känner mig svullen och grejer.
Ger er en bild sen när jag orkar.
Vet inte än om jag har gått upp men det borde jag ha gjort.

Fick reda på tidigare i veckan att Alex och Jenny också ska ha barn =) ungefär samtidigt som mig och Max. Och det känns skönt att någon mer än gravid förutom jag.
Det ger mig ett lugn iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0