Nu har jag fått nog

Nu har jag seriöst fått nog av det där jobbet.
Man får inte ens vara sig själv längre. Ok jag kanske inte alltid är seriös men va fan jag är sån som person och har alltid varit. Känner mig påhoppad och nertrampad.

Har bara lust att hitta ett annat jobb så man kommer ifrån den här skiten. Man kanske ska börja plugga istället? det vore ju trevligt.. Kanske utbilda sig till snickare eller målare. Skulle vara så mycket bättre.

Jävla skit jobb, pallar inte!!!

Men visst ska det vara så jävla viktigt kan dem få sin ändring. Ska bli genom seriös.Ska aldrig skratta eller le förutom då jag har kontakt med gästerna i restaurangen. Ska sluta skämta helt och hållet och vara helt seriös.

Får se hur många som gillar den sidan av mig bland mina vänner, förmodligen ingen.

Och att jag inte hinner med mina uppgifter pga att jag skojar, det är ju bara bullshit.
Jag hinner med allt och lite till. Inte en jävel har klagat på mina stängningar eller min snabbhet i varken kassan eller ute i lobbyn. Och definitivt inte på mina stängningar.

Nu blir det att ta en rejäl tankestund. Rensa tankarna och få klart på vad som måste göras.





Kommentarer
Postat av: Hännys

gumman, vad har hänt? Är dom elaka.? ska vi donken-strejka? :) haha!! vill också byta jobb. fast jag funderar också på att börja plugga..

2009-07-13 @ 20:09:30
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0