ojoj

Ne nu har jag fått nog från allas gräl och klagande.
Är det inte den ena så är det den andra.

Att man ska tjafsa, klaga hela tiden och blablabla.
Lämna mig utanför, jag är den som är vän med alla eftersom jag inte orkar med allt bråk och tjafs plus att jag tycker om alla.
Och det finns alltid två histoier om allt. Alltid två olika versioner.

Och en sak som alla vet men vägrar acceptera det är den att alla snackar skit om alla.
Men det är något man aldrig kan komma ifrån.

Och sen kommer alla och klagar, man orkar inte höra mer. Samma sak, hela tiden.

Men men, idag har Max och jag varit ute i Sigtuna och jobbat. Har varit sjukt äckligt varmt idag att man nästan har smällt av faktiskt. Usch och blä

Jaja men imorgon ska jag iaf köpa silverschampoo så jag kan bli av med det gula i håret någongång. Nu har jag bestämt mig för att verkligen bli blond, och inte göra som jag gjorde sist =P färgade det mörkt för jag inte orkade =P
Har funderat på om jag ska klippa mig och färga håret hos frisören nästa månad bara för att få ett bra resultat. Dem vet ju hur man ska göra.
Visst jag kommer förmodligen behöva klippa 10-15 cm av mitt hår, men det behövde jag ju redan innan, och det finns ju alltid något som kallas löshår =P detta kommer bli askalasigt =P haha

Ne nu ska man fortsätta kolla på det där förbaskade Paradise Hotel, tycker det suger totalt, men vad sjutton ska man göra? Det går ju bara massa skit på tvn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0