Ligger och slappar i sängen.
Var och jobbade idag med (ovanlig va?)

Var ju matchdag Aik - IFK Göteborg... Var inte alls mycket folk om jag ska vara ärlig =P vilket var ganska skönt.
Fick gå i lobbyn som vanligt och det gnäller jag inte på... Orkar inte stå i kassan just nu, är trött på det =P haha

Sen kom jag hem vid halv nio och satte mig framför datorn. Kul liv jag har men jag orkar inte göra något alls om jag ska vara ärlig.
Max är inte hemma och det stör mig! saknar ju honom. =)

Imorgon blir det ett kort pass 4 timmar bara... Enda korta tiden på hela månaden så jag ska njuta av den.
Har sagt till chefen också att från och med i mitten av augusti så vill jag inte ha några öppnings tider på helgerna. Ni vet... Viper öppnar ju då... =)

Ne nu ska jag försöka fixa den här blogg designen för den är förjävlig =P haha... =p


Kommentarer
Postat av: Hännys

okej men vad bra då :P jag pratade med min chef igår också, hon förlängde mitt avtal till den sista september, just nu går det bara ut i mitten av augusti, sen så skulle hon se om dom hade en 50 % plats på bilia i segeltorp, det är samma sak fast på ett annat ställe lixom, så jag är faktiskt riktigt nöjd just nu, jag trodde hon skulle sparka mig när hon frågade efter mig ! :P

2009-07-14 @ 08:07:02
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/
Postat av: Hännys

haha det låter ju as najs! =D hoppas du får det då!

2009-07-14 @ 11:35:57
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0