Slapp dag

Dagen har bestått av städning, lathet och thai mat =D

Måste vara helt galen som har städat i denna värmen idag, höll på att avlida, orkade inte diska, då skulle jag ha tuppat av. =P
Efter det så la jag mig i soffan och kollade på film, och smälte bort i värmen.
Max kom hem vid 5-6 och då beslöt vi oss att äta Thaimat så vi åkte till Kista och proppade i oss massor med mat =P haha
Sen nu har vi bara legat och kollat på I-Robot. Tycker det enda som gör filmen bra är WIll Smith. Han som skådespelare är gudomlig. '

Men men, funderar på om man ska tvinga max att åka iväg och handla cola till lilla mig =) är sjukt sugen på det =P

Imorgon har jag inga planer alls. Har lust att gå ut men det är ju inte en kotte hemma. Alla är ju bortresta. *morr* =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0