Tankarna bara flyger omkring

Förlåt om jag inte uppdaterat men har haft mycket att tänka på, vilket ni förstår om ni läser föregående inlägg.

Vi har räknat ut att jag är ungefär i 6e veckan.
Bokade tid på mödravårdcentralen på tisdag klockan 11. Så ska vi prata lite, göra en journal och så ska dem räkna ut ungefär hur långt det har gått.

Max och jag har funderat mycket  på detta stöttar oss genom det här.

Visst jag har alltid sagt att jag inte vill ha barn men när det väl kommer så känner man hur mogen man är.
Jag tänker även att jag kommer vara 21 när knodden kommer och det är ju inte så farligt. Mamma var ju 23-24 när hon fick mig så.



Igår jobbade jag 14-23  och det gick helt ok även om jag mådde dåligt men det gick..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0