baka baka liten kaka =D

Wieee nu håller jag på att baka kladdkaka =) det kommer. bli så gotteligott gott =)

Helgens äventyr var helt ok faktiskt. Var mest seg hela tiden men man ska väl inte klaga antar jag.
Max telefon blev stulen också. Det är synd att det är så oärliga människor som man tror ska uppskatta att man ställer upp för dem. Men nej.
Jag förstår Max att han aldrig tänker köra någon igen. Inte om det ska försvinna saker på detta vis.

Igår låg vi bara i sängen och mös, eller ja vi fixade ljudet i bilen så nu dunkar allt som det ska i bilen =P haha.

Idag jobbade jag öppning och jag trodde jag aldrig skulle komma ifrån det där jobbet. bläää vad seg man har varit idag =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0