Dagen äventyr

Dagen började med att mamma och lillebror kom över och vi gick ut för att hitta en bikini till lilla mamma =)
Efter att ha gluttat igenom sollentuna centrum så satte vi oss och fikade...väldans mysigt faktiskt...

Sen började vi vandra från sollentuna till Stinsen. Där skaffade jag mig en lap top =) wieee äntligen =P Sen blev det även underkläder och bikini =) mys mys.

Efter allt springande och letande så kände vi hur hungriga vi var. Så Max plockade upp oss och vi åkte mot Märsta eftersom där finns ju dem bästa pizzorna och kebaben =) Mysigt. Efter detta begav sig dem hemåt mot Strängnäs =) var kul att träffa sin lillebror också.

Sen blev det storhandel. Max och jag fyllde en stor kundvagn. usch trodde först jag skulle smälla av när jag skulle få kvittot. Men det var inte så farligt iaf =) Så nu är det bombat med grejer i kyl, frys och skåp =)

Nu ska vi äta lite kvällsmat =) mys mys =)

Bloggar nog senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0