Dagen efter

Ja som sagt jobbade jag först igår, det var ganska lugnt för att vara Sverige - Danmark. Massa fulla och glada danskar men förstog tyvärr inte vad dem sa för fem öre. Stog där som ett frågetecken så jag är glad att jag inte stog i kassan =P

Efter det plockade Max och Petra upp mig och vi begav oss ut till lidingö där Hanna, Daisy och Nicole befann sig. Vi förkrökade och fixade iordning oss. Efter det tog vi skrammeltåget mot Viperroom.
Väl där möttes vi av badbollar och palmer och massa glada ansikten.
Hade ju tjatat dit Ämmi som jag inte har träffat på kanske 6 månader, tyvärr.
Har verkligen saknat dig gumman.

Så jag umgicks med henne, Kissies och Claudia. Och dem var underbart trevliga. Och det var skönt det.

Timmarna gick och snart var det dags att åka hem, först skulle vi gått på efterfest men vi hoppade över det och Ämmi följde med oss hem. SÅ vi blev 4 pers som sov här inatt. Det var trångt men mysigt.

Vi vaknade väl vid 11 snåret och bara låg och jäste i sängen. Det är inte bra att köra nyktert så länge, man blir inte van med dagen efetr känslan.

Nu ska vi laga mat och det blir mys pysigt. Kyckling filé, potatis och sås. Mums.

Här kommer en massa bilder från igår =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0