Fredag

Jahapp...
Nu har man jobbat klart och kommit hem.
Dragit på mig mjukis kläder, mycket mysigare. Funderar på om man ska gosa ner sig i sängen och kolla på någon film. vet ännu inte riktigt vilken. Något förslag?

Imorgon blir det iaf att åka ut till petra i sköndal och fira hennes 20-års dag. Grattis gumman =)

Och på lördag ska jag bara ligga hemma med Max är det tänkt =) mysigt värre =)

Har inte så mycket mer och skriva förutom att jag känner mig ensam eftersom Max är ute och festar med grabbarna.
Jaja... See you =)



Hittade en bild från januari på mig och Atte. Haha =)

Kommentarer
Postat av: petra

tack gumman men du har skrivit fel .. :P kolla vad du skrivit en gång till :) <3<3<3

2009-06-13 @ 07:00:08
URL: http://partypiiinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0