haha

Sämst uppdatering som vanligt. Men har varit lite att göra dem senste dagarna så det har ju inte hunnits med och skriva någon blogg =P

Men men, midsommar var mysig =) Vi blev väl 13 pers =) riktigt kul att få se lillebror igen, som inte är så liten längre. Man ser att han börjar växa till sig.

Sen nu har jag jobbat två dagar och det enda jag har kunnit tänka på är min semester som börjar idag. Wieehooo =) Kan inte bli bättre.
Idag blir det att åka ut till Sigtuna och jobba där ett par timmar (ja, semester var det ja) men jag gör det för att Max inte ska behöva vara ensam där ute =) plus att idag är det ju strålande väder =) myspysigt =)

Vad händer de sista dagarna nu då?

Torsdag - Mamma och lillebror kommer upp hit då ska vi fixa legget, fika och bara mysa =)
Fredag - Först träffa Atte inne i stan och sedan blir det shopping med Carro älsklingen =) wieee
Lördag - Då blir det party ute hos Ämmi som fyller 20 =) grattis gumman i förskott =)
Söndag - Har ingen aning riktigt än. Men något kul blir det väl =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0