Hello

TJohooo

2 dagar har bestått av shopping. Mysigt.
Kändes skönt att införskaffa lite nya kläder =) Lite ny start sådär helt enkelt.

Idag jobbade jag först till 15 sen bar det av till stan med Max =) Där shoppade vi lite och åkle sedan vidare till kista där vi träffade Fredda och Andreas. (tror han heter så, haha jag är så bra på namn.). Efter det kollade vi runt lite och sedan blev det bio. "Baksmällan". Den var grymt rolig. Längesen man såg en sån bra komedi faktiskt =)
Den är värd pengarna iaf =)
Tack för en underbar dag hjärtat mitt =)

Ne nu ska jag hoppa in i duschen, lägga in en hårinpackning och ansiktsmask. Inte för jag behöver det egentligen. Men det kan ju vara skönt ändå =) mohaha.

Lägger upp bilder på kläderna sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0