Ledig

Så nu har jag jobbat sista dagen. Nu är jag ledig till måndag. Och imorgon ska vi ner till mamma =) men först ska vi hämta upp lillebror vid 5 tiden. Har saknat dig min lillabror. Som egentligen inte är så liten längre. Kommit in i målbrottet och grejer.
HAHAHA:..
Dem senaste dagarna har jag jobbat. Öppning 1 dag och stägning 2. Och det har inte varit roligt alls.
Har varit på så dåligt humör eftersom det har tagit tid med alla bestälningar och blablabla.
Stog och skällde ut köket idag för jag fick vänta 12 jävla minuter på en hamburgare *morr*
Ber dock ursäkt till alla gäster som fick höra mig.

Nu sitter jag här och väntar på att få krafter för att fortsätta diska. Har redan diskat alla glas i vitrin skåpet. Och dem som har sett det vet att det inte är lite glas i det. =P Haha.
Men nu ser det 1000 gånger bättre ut.
EFter deta så ska jag nog packa inför mrgondagen =)
BLir ju borta ända till söndag om det inte blir ändrade planer.
Ska försöka upptatera er under dagarna om jag får åtkomst till en dator =P Ni vet jag ska ju ut på landet. HAHA

Men det är mysigt ändå. Hoppas det blir varmt så man kan ligga och steka vid poolen. MYSIGT!!!!



HÄr ska jag bo i helgen... =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Ha de så mysigt :)

2009-06-18 @ 15:45:18
URL: http://sltf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0