Mysig dag

En dag avklarad.
Allt började med att Max mormor ringde och frågade om vi ville hjälpa till att måla deras staket.
Vi tackade ja och for ut till Märsta och började måla det oändliga staketet.
Det blev mycket skratt, svett. rökpauser och vätska. haha

Men det var mysigt iaf. Blev ju ännu mera solbränd än vad jag redan var. Så nu är jag yber röd mellan brösten. Skit snyggt ska ni veta =P eller inte =P hahaha

Nu sitter jag bara här och funderar på om man ska göra vitlöksbaugetter och mumsa på. Men det är fortfarande så sjukt varmt att jag knappt orkar sitta här. Även om fönstret är öppet och fläkten är på.
Ok att det är sol och varmt på dagarna men på nätterna? Give me a break =P

See you later...


Kommentarer
Postat av: petra

gumman vad fin du är i din nya hårfärg :D

2009-06-29 @ 02:47:43
URL: http://partypiiinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0