Nationaldag

Det är ju som sagt Sveriges nationaldag idag. Inte för jag kommer fira det så mycket.
Men ska iaf jobba eftersom dem spelar Sverige - Danmark på Råsunda och då kommer det vara kalas mycket fölk förmodligen.
Så jag ska kuta runt i matsalen i 1½ timme bara för att folk är så dåliga på att plocka undan efter sig själva speciellt om det är alkohol i bilden!
Förstår inte det svåra med att plocka undan brickan och slänga sitt skräp. Okom det är en barnfamilj med kanske 3-4 ungar. Men ändå.
Och ungdomar är grisar ner mer än vad små barn gör. Jag förstår inte dt riktigt. Blir det värre när man blir äldre?


Jaja, börjar 18 idag sen blir det hem till Daisy på förkrök och mys. Sen bär det av till sista viper kvällen.
Jag hoppas det blir kul och man slipper massa tjafs och tårar som alltid kommer upp.
Dem ända tårarna som kommer vara ok är när vi går och att vi kommer sakna viper.

Ne nu ska jag nog dra mig mot jobbet. Hade tänkt äta osv först =) mysigt värre =)


Skål!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0