Nytt

Fixade till bloggen igår. Blev riktigt nöjd med min bild =D
Har lite skills kvar trots allt =P haha

Gjorde även en åt Petra =)


Idag har jag jobbat och städat.
Fick värsta ryket idag och bestämde mig för att storstäda och tvätta. Och jag kan säga nu att det var värt varenda minut , nu är det skönt att vara i lägenheten iaf =) Innan var man bara här för man orkade inte ta sig någonstans =P hahha

Imorgon blir det då först jbba och sedan blir det att göra sig iordning för att festa loss på Viper för sista gången den här säsongen.
Det har varit en riktig mysig säsong. Den har kostat tårar, svett och skratt. Vi borde göra en dokusåpa på krogen.
Det är precis så det är. Alltid händer det något som inte ska hända men som ändå händer.

Ne nu ska ja ner med ett till lass ner till tvättstugan =) det blir säkert kanon bra. =)
Kanske skriver lite mera sen =)

Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0