Sjukling

Dagen började med att jag åkte till jobbet, men på vägen dit mådde jag bara sämre och sämre. Skakade hela kroppen. SÅ när jag kommer fram så börjar jag ringa runt till folk och frågade om de kunde ta min tid.
Trodde ett tag att jag skulle behöva jobba till 17. Men tack och lov så kunde simon jobba istället för mig. Så han är dagens hjälte.

Så jag var hemma vid halv tolv ungefär. Max såg lite förvånad ut när jag var hemma rätt som det var.

Max och Petra skulle åka iväg och besikta bilen och jag ville följa med, men så kände max på min panna och jag var skoll het. Så kollade upp hur mycket feber jag hade och det var 38.5. Vilket inte var ok eftersom jag inte kände mig febrig, bara lite snorig och hostig.
Men jag hoppas det blir bättre för jag har inte råd att vara hemma.
Lite duktig har jag iaf varit, har tvingat mig själv till att städa undan, och det tog tid eftersom min kropp inte orkar med det riktigt. Men nu kommer man iaf fram här hemma.

Ne nu ska jag lägga mig och glo på film och tycka synd om mig själv =P

Kanske bloggar senare =)


Som sagt, Psyko gillar inte riktigt den nya kissen, men dem börjar bli bättre vänner nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0