Torsdag

Ja då var det torsdag igen. Har preics varit inne och kollat på lägenheter, vill verkligen ha något större. Det här är för litet för mig och Max och det är inte ok.
Så jag hoppas jag får någon lägenhet iaf =)Skulle vara skönt med något nytt =)

Igår så skulle jag träffat Therese egentligen men det gick ju inte eftersom jag var sjuk och jag förstår henne om hon inte vill dra på sig en förskylning.
Satan vad jag saknar den tjejen. Vi delar så mycket minnen tillsammans. Känt henne sen vi gick i 8an.
Du vet att du betyder en massa gumman, och jag är ledsen för att jag har varit så dålig på att höra av mig.
Men du vet att det är bara ringa om det är något, när som helst, hur som helst =)

Ja idag blir det att bara ta det lugnt, förskylningen har fortfarande inte lagt sig. Blir att ta det lugnt i helgen iaf eftersom min hosta sitter kvar =(

På lördag så blir det först att jobba till halv 8 sen ska jag hem och göra mig iordning och sen blir det Viper.
Får se om man bjuder folk på förfest eftersom de flesta ska ut till Daisy på förfest. Men jag orkar inte åka ut dit efter jag har jobbat. Skulle bara hinna komma dit och sen gå igen.
Plus att jag måste hinna duscha och osv.
Men det löser sig, det gör det alltid =D

Jag och Therese innan balen i 9an <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Aww gumman. Fan va längesen det känns som när man tittar på bilden.. saknar dig med! Vi får försöka ses snart <3

2009-06-18 @ 15:44:38
URL: http://sltf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0