18/03/09

Så var det onsdag igen =)

Sitter här och väntar på att klockan ska bli  ett, så att Max kan skjutsa mig till jobbet. Ja jag är lat, men jga orkar verkligen inte åka kommunalt till jobbet även om det tar 20 min.
Jobbar 14-20 idag och får se vilket humör man kommer vara på.

Igår jobbade jag 14.30-23.30 och det var rena mardrömmen. klockan nio hade vi inte ens gjort klart halva matsalen eller något annat. Så jag var på sånt surt humör plus att det kom in 20 personer och vi var två i kassan.

Men jag var klar 11 med mitt men sen hjälpte jag kökspersonalen att stänga för jag vet hur det känns när man inte är klar med allting och andra får gå hem.

Nåväl När jag kom hem igår så lagade jag och Max mat, det blev korvstroganoff, det var ganska gott iaf, var inte så speciellt hungirg. Mne men , sen satt vi och kollade på Numbers och Ally McBeal (stavning?).
Senhoppade vi ner i sängen och skulle sova men det gick ju naturligtvis inte. Grannarna hade fest och dem skrek och spelade musik. KLOCKAN 3 PÅ NATTEN!!! Och det är inte första gången dem gör så.
Så jag och Max fick nog så vi ringde störnings jouren så kom en väktare och bad dem vara tysta. Det var tydlen inte första gången han hade varit där.
Så grannarna fick en andra varning, nästa gång åker dem ut.
OK att dem håller på så på en fredag eller lördag. Men inte på en tisdag!!!! Inte ok någonstans.

men men, pratade precis med min kära mor också och hon kommenterade bilderna från kryssningen vi var på och hon tyckte det var ganska kul, för hon sa att det inte alls var likt mig. Men hon ser mig ju inte ute på krogen. =P haha
Sen försökte jag övertala henne om att få måla om här hemma. Är så stört trött på dem här bajsväggarna.
ok Om en vägg hade varit brun men inte alla!!!!
Jag vill ha vitt och sen en fondvägg vid sängen där färgen ska vara mörkblå eller något... Inte mörkbrunt... Bajs rum AB!!!

Så jag hoppas hon tar sitt förnuft till fånga och låter mig måla om. Ok vi kommer få bo hos max mamma ett par dagar men det gör inget sålänge vi får det om målat här hemma. Plus att då kan vi möblera om som jag vill ha det =)

Ne nu ska jag hoppa på Max så han vaknar och skjutsar mig till jobbet =P

Fire in the hole!!!! =D¨



Ett par veckor gammal bild. Det där halsbandet försvann den kvällen. Tror det var någon som kastade ut det på dansgolvet... Hahaha.
Inte mig emot, använde det nästan aldrig ändå =P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0