2 dagar kvar =D

Nu är det bara två dagar kvar tills vi seglar iväg från silja terminalen ut på havet med bara party som vårat mål...
23 timmars party non-stop.

Det ska stampas, supas och skrattas så det sjunger om det =)



Vad vi ska göra före avång är väl nästan helt bestämt med det beror på Mr Max
Antingen hem till Nea och Atte eller hem till Daisy, Hanna, Petra o Carro...
Vilket i-landsproblem man har =P hahhaa


Vad händer idag då? jo jag ska röja upp här hemma sen vid 7 ikväll börjar jag jobba... Ska jobba till 23... Totalt onödig tid om ni frågar mig men det är ju lite pengar iaf =P

Se imorgon slutar jag vid fem och då måste jag in och köpa det sista inför kryssningen... Oh max måste klippa sig... Varför kan man aldrig planera allt ordentligt? =P hahaha

Kommentarer
Postat av: Nicke

Festa lite åt mig med! ^^

2009-03-12 @ 12:44:03
URL: http://leadfed.blogg.se/
Postat av: ida

Härlig outfit :)

2009-03-13 @ 16:09:09
URL: http://mrsidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0