Lite fakta

OM JUST MIG

FULLSTÄNDIGT NAMN:
Sofia Alexandra
FÖDD: 17 Februari 1989
BOR: Sollentuna
SMEKNAMN: Fia, Fialutt, Bitch, Fyllo mm
INTRESSEN: Bild, musik, film och så party
SKOLA: För jag har tagit studenten!!!

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON:
Ja, det har jag.
ÅNGRAT NÅGOT: Nej inte vad jag kan minnas
LJUGIT: Nja tror inte det
SVIKIT NÅGON: Nja, kanske
KÄNNT DIG SÄMST: Minst en gång varje dag
GRÅTIT: Ja, ett flertal gånger
SKRATTAT: Jadå =D 
VARIT SJUK:  Är alltid sjuk
VARIT UTOMLANDS: Räknas Finland?
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Nej

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA:
Mja
SKRATTAR DU OFTA: Jadå =)
HUR KÄNNER DU DIG JUST NU: Deppig men avslappnad 
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Sisådär
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Nja inte vad jag kan minnas
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Nej inte för mamma

KÄRLEK

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD:
Ja =) eller ja jag har haft min kärlek snart i 1½ år =)
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Nej det kan jag inte påstå
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Nja kanske
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Från och till faktiskt. Ibland känns det så
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Ja =)
OM JA, VEM: Max <3
HUR MÅNGA GGR HAR DU HÅNGLAT DENNA MÅNAD: MASSOR =)
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Ja
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Ja absolut
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: Det är olika, beror oftast på personligheten
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: En blandning av båda, men utsidan är inte allt
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Längre än mig
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Det spelar ingen större roll
FÅR DU MÅNGA KILLAR: Jag vill inte ha fler killar. Jag har min Max =)


UTSEENDET PÅ MIG

BRUNETT ELLER BLONDIN:
Brunett
ÖGON FÄRG: Blå/grön/gula
LÅNGT ELLER KORT HÅR: Långt
SNYGG ELLER FUL:  Oftast snygg haha.. Ne men lite mer åt snygg hållet iaf
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Ja oftast så
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Jo det händer väl
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Ja, men har min egen fotograf här hemma =P
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Nej, får inte ha pga jobbet
SMINKAR DU DIG: Ja men bara någon gång i veckan när jag orkar och så till helgen
VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN ?: Jag är vacker utan smink, men omväxling förnöjer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0