Så var det onsdag

Jahapp då var det löning...igen...
Och inte har man gjort av med så mycket pengar än...
Eller ja Max åkte ner och hämtade Alex eftersom han inte kunde ta sig upp på annat vis. Där försvann iofs 1500 för bara bensin.
Jaja. Så jag låg vaken hela natten för jag kunde inte sova, var inte trött heller för den delen. Men vis 10 var Max hemma igen och han somnade direkt när han la sig i sängen, och han sover än. Även om han lovade att vi skulle åka och stor handla.

Sitter just nu och funderar på om man ska åka till jobbet lite tidigare och se om man hittar något snyggt att köpa.
Jag behöver ju nya vårskor så. Men det lär ju inte hända eftersom jag är så bekväm av mig och vill hellre ha skjuts till jobbet än att åka kommunalt =P haha

Ja vad ska man säga mer, jobbar 16,45-23 idag´... Inte ok alls, för jag har ingen lust att stänga alls!!!!
Jag hoppas vi blir klara tidigt idag, för jag vill hem och sova sen =P Eller ja sova, lägga mig framför soffan och dega =P

Känns som jag har tröttnat på denna livs stil. Det är samma sak vecka in, vecka ut. Jag jobbar och festar på helgerna. Hur kul är det efter ett tag. Men som (tur) är så kommer väl Max vara ledig ungefär en månad sen eftersom Viper stänger för studentskivor. Men vi får se om han ska jobba på någon av dem eller inte.

Känns som om jag bara babblar på om allt och inget, och det är ju sant =P haha

Ne nu ska jag röka sen ska jag försöka få upp latmasken Max =P mohahaha =p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0