Sammanfattning

Då var partydagarna över...

Tordagen började då med att vi åkte och hämtade pengar som vi skulle ha med oss på båten. Efter det packade vi det sista och åkte ut till Aspudden för att förfesta med Nea, Atte, Junior, Danne och hans kompis.

Vid 5 började vi att bege oss mot stan för att äta innan vi åkte mot terminalen.
Väl vid terminalen mötte vi upp resten av kompaniet. Efter drygt en timme av väntan och förkrök klev vi på das booot,

Vi letade upp hytten och sen var det dags för taxfreen. Där inhandlade vi allt så vi skulle slippa hanlda det dagen efter.

Efter att ha kånkat ner till hytten med klirrande påsar så gjorde vi oss iordning och sen blev det förfest hos Daisy och Hanna =)

När klockan var nästan 11!!! Så drog vi till dansgolvet och fortsatte att dricka och ha trevligt.  Det blev mycket drickandes den kvällen kändes det som och MÅNGA ombyten (för min del iaf)
Sen hittade jag det bästa golvet på hela båten. Hardstyle golvet där man stog ett par timmar =)

Vid fem kom jag och max överens om att vi verkligen behövde sova. Men inte kunde man sova s¨å bra eftersom båten gungade som bara den. Men det blev iaf 3-4 timmars sömn den natten. =)

Dagen efter fortsattes det med dricka och dans =) lite sliten men det gick ju över =)
Vid kvart över sex var det dags för landgång =) då tog jag och max taxi till solna där hans far hämtade oss och bjöd på mat =)

Efter det så var det bara hem och göra sig iordning för Viper =P
På viper var alla som varit på båten taggade till tusen =) Men sen när jag väl kom hem så fick jag magknip. Eller ja 3 gånger värre och jag trodde vi skulle behöva åka till sjukan. Men som tur var så lyckades jag somna =)

Lördagen ja då skulle man ut till Petra och Erik för att fira Erik som fyller år idag (Måndag) Grattis en gång =)
Efter det blev det vipermen jag hade för ont i magen för att ens orka dricka eller dansa.

Men för att sammanfatta allt kort så har det varit en helt underbara dagar =)

Här kommer lite bilder =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0