Uppdatering

Ja jag vet jag har verkligen glömt bort bloggen helt och hållet ett tag nu och när jag väl har kommit ihåg ner har jag inte orkat skriva =P


Nåja i helgen var det Viper som vanligt, massa tragedier och skratt och tårar. Man skulle kunna göra en spåa av livet på viper. Det kunde heta Big Blue =P haha...
För det är alltid tragedier, svek, glädje mm. Precis som dokusåpor =P

Nåja i fredags började det lukta som fan i kylskåpet, vi trodde först det berodde på äggen men icke. Det fanns kvar där i söndags med och då drog vi ut kylskåpet och det stank verkligen!!!
Det luktade som kattpiss om inte ännu starkare.
Så jag ringer mamma och säger att det luktar skumt från kylskåpet. Då säger hon att det förmodligen är freon. Som inte är det bästa att ha i en lägenhet.
Så hon ringer Jouren så att dem kommer och hämtar kylskåpet. BYE BYE... =P mini kylskåp liksom =P

Sen i måndags fick vi ett låneskåp av hyresvärden. Vårt egna kommer om drygt 3 veckor. Och vi ska även ha en snickare här som fixar så att där det gamla kylskåpet stog innan ska det bli hyllor. Vilket jag bara tackar och bugar för... Vi bor så litet att fler hyllor inte skadar =)

SÅ vi var och handlade igår. FÖr första gången på 2 år har jag en riktig kyl och frys =D hahha.

Så idag får man lönen så nu blir det storhandla... ANnars händer det väl inte så mycket.. Jobbar stängning nu ons, torsdag sen är jag ledig fre och lör =) och jobbar på söndag. SÅ det blir att ta det lugnt på lördag =)

Sen ska jag faktiskt försöka köra en ganska vit månad i april =) Eftersom att jag jobbar varje lördag och söndag förutom en dag nästa månad så har jag ingen lust att komma bakis eller ja seg till jobbet. Och det kommer jag och Max spara sjukt mycket på. Plus att jag ska sluta äta maten på jobbet och ta med egen matlåda =) FÖr att sänka så mycket utgifter som möjligt =)

Allt verkar lösa sig så sjukt bra nu. =)
För första gången på länge är jag nöjd med det liv jag lever. Även fast jag har min tid då jag är så nere och hängig att jag knappt orkar något.

Yes yes... over and out


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0