Blir så arg

Ska ge er en anledning varför jag inte bloggat på ett tag också.

Min väska blev nämigen blev stulen i onsdags.
Usch vad arg jag är. Jag förstår inte dem som gör så!!
Dem som inte kan hålla reda på sitt och andras.

Dessutom fanns det inget av värde för dem där i. En mp3 om är 7 år gammal! Ofta man vill ha det. Det låg inga kontanter i den.
Men det värsta är ju att legget låg där i, mina nycklar, mina kort.
Som tur är byter vi låset imorgon så då är en sak ur världen. Sen är det bara legget kvar. Och det tar ju evigheter att få!!!

Det som är konstigt är att vi har ju namnet på hon som vi tror har tagit väskan men hon existerr ju ingenstans!!!! MORRR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0